Håndværk Industrifond 2000 Helsingør har investeret i en lækker luksuslejlighed beliggende i det nyopførte resort Mediterra i Benalmadena Costa kun 20 min. kørsel fra Malaga lufthavn.

Lejligheden kan lejes af medlemmer af Industriforeningen for Helsingør og Omegn på yderst rimelige vilkår.

Den luksuriøst indrettede lejlighed er på 90m2 med en overdækket terrasse på 23m2. Lejligheden er indrettet i spansk/dansk stil, og der er hvad der skal være af service m.v.

Lejligheden indeholder: 2 soveværelser m. 4 senge. Der er desuden 1 gæsteseng og 1 barneseng til rådighed. 2 badeværelser m. toilet og brusekabine. I det ene badeværelse er der desuden jacuzzi. Køkken m. køle/fryseskab, komfur, ovn, emhætte, mikroovn, kogekedel, toaster og kaffemaskine. Stue m. spisebord m. 6 stole, 2- og 3-personers sofa, sofabord, fladskærms-TV m. satellitmodtager, DVD, radio & CD-afspiller. Bryggers m. vaskemaskine, tørretumbler, tørrestativ, strygebrædt & strygejern.

Lejligheden har aircondition, som køler og ventilerer om sommeren og giver varme i vinterperioden.

Gratis trådløst internet.

På lejlighedens overdækkede solterrasse er der et bord med 6 stole, samt sofaarrangement.

Til lejligheden er der på resortets område 1 udendørs parkeringsplads samt en lukket garage til rådighed.

Området er meget børnevenligt og handicapvenligt med elevatorer til lejlighederne og parkeringskælderen.

DER MÅ IKKE MEDTAGES HUSDYR I LEJLIGHEDEN

Lejligheden ligger med kik til Middelhavet, bjergene Sierra de Mijas og golfbanen Torrequebrada, der kun ligger få hundrede meter væk.
I resortet er der et fælles pool-område med solsenge og 3 sammenhængende pools med vandfald og seperat børne-pool. Endvidere er der et stort fitnessrum med professionelt udstyr til fri afbenyttelse.

Der er ca. 3 km. til den gamle by Benalmadena Pueblo med indkøbsmuligheder og mange spændende og hyggelige restauranter.

Lejepris for sæson 2017 Priser pr uge:

Højsæson

4.100,-
  • UGE 18-35

Mellemsæson

3.500,-
  • UGE 13-17, 36-39, 42, 51-52

Lavsæson

2.900,-
  • UGE 1-12, 40-41, 43-50
Book lejlighed her

Alle priser er incl. sengelinned og håndklæder til 4 personer.
Slutrengøring er obligatorisk inkl. vask af sengelinned og håndklæder pr. ophold kr. 850,00
Badehåndklæder til stranden skal selv medbringes.

Ankomst : Søndag fra 16.00 Afgang : Søndag senest 10.00

Online Booking af lejlighed På dette link